x

DPA Magazine

Magazine DPA Professionals WWYS schreef een aantal artikelen en interviews voor het zakelijke magazine van DPA Professionals. De artikelen betroffen onder meer een verhaal over de DPA Academy, het intern opleidingsinstituut van DPA. Interviews vonden plaats met een aantal medewerkers, over hun ervaring met de werkgever, maar ook over meer lees verder

KPN

KPN publiceerde een reportage op haar website over de door KPN gesponsorde tentoonstelling Catwalk die in 2016 in het Rijksmuseum werd gehouden. WWYS maakte de reportage.

Sprout

Blogs Sprout Wekelijks schrijven wij een blog over de laatste trends op het gebied van contentmarketing voor Sprout, een online platform gericht op ondernemers. Wij geven de lezers bruikbare marketingtips; bijvoorbeeld voor hoe  je social media het beste inzet en hoe je je webteksten meer SEO maakt.

Unilever

We schreven de teksten voor Unikit, een marketingtool van Unilever Food Solutions. Unikit is een magazine vol reportages, interviews en recepten voor chef-koks.

DICA

We schreven de interviews over ‘best practice’ vanuit de verschillende medische invalshoeken voor de jaarrapportage van DICA.

Horecava

Voor de Horecava, de vakbeurs voor horecaprofessionals, schreven wij nieuwsbrieven, persberichten en websiteteksten.

Balanskrant

Interne communicatie PWC Het internationale accountants- en belastingadviseurbedrijf vertelt graag wat het doet, hoe het concern dat doet en wat de werknemers drijft. Voor de interne communicatie (intranet en Balanskrant) schrijft WWYS verhalen over de diversiteit onder de PwC’ers, hoe ze zich inzetten voor duurzame ondernemers en de manier waarop lees verder

Vestius

Nieuwsbrieven Vestius Advocaten Voor Vestius advocaten redigeren wij de tweemaandelijkse nieuwsbrief. Daarnaast herschrijven wij de langere, juridische stukken tot korte, pakkende teksten die ook voor minder goed juridisch onderlegde lezers helder zijn.

Vinea

Brainstorm Storytelling Vinea Samen met Vinea hielden we een brainstorm over wat hét verhaal achter Vinea is. Wat zijn hun kernwaarden, wat is hun missie, en hoe kunnen ze die het beste inzetten op hun website. Door hun verhaal boven water te halen en in de websiteteksten te verwerken, zijn lees verder

Zazu

Het kindermerk Zazu liet door ons haar persbericht schrijven over slaaptrainer Sam het schaap waarin wij onder meer voordelen van Sam beschreven: uitslapen voor ouders.